test - lees aub

Het actuele Spel
Gary Hacker
burger
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-12-2018 12:17

Bericht door Gary Hacker » 15-01-2019 13:49

Nu lukt het voor mij ook niet meer om te posten in topic btw , nooit eerder problemen gehad , ook niet in eerste spel :D

Edit: Uitloggen en inloggen heeft het wel opgelost.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 15-01-2019 14:01

Ik vraag jullie om nog even door de bijten en het ongemak erbij te nemen. Ik zoek naar een oplossing. Als dit niet lukt, ga ik na dit spel op zoek naar een ander forum waar dit niet heerst.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 15-01-2019 14:04

Stardust schreef:Dat is een bekend maar lastig probleem waar we niet echt uitkomen omdat het niet reproduceerbaar is. Was dat wel zo dan wil ik dat graag weten want daar kunnen we dan wellicht iets mee.
Het loopt door alle versies van Phpbb.
Het is weer aangekaart.

Het hangt inderdaad samen met browsers maar daar is ook geen vaste regel voor. Het hangt samen met cookies en afbeeldingen. Het hangt samen met IP adressen. Maar het is te vaag om daar een gerichte aanpak voor te hebben.

Het ligt niet altijd aan de instellingen, al kunnen onbeveiligde afbeeldingen wel voor problemen zorgen. De instelling van de browser speelt hierin wel een belangrijke rol. De ene gebruiker heeft er hinder van en anderen niet.
Zelf heb ik het ook enkele keren bemerkt alhoewel nooit op de Helpdesk en evenmin op eigen forums.
Test met verschillende browsers en probeer het eens op een andere of mobiele verbinding. Probeer een andere template.
Er zijn vele duscissies gevoerd op de Phpbb helpdesks maar niemand heeft het echte antwoord geleverd.
Er bestaan enkele topics op dit forum over dat probleem.
Het is wel zo dat het op onze forums weliswaar langer speelt maar toch is het blijkbaar ontstaan met de verhoogde beveiliging, dus htpps.
Geheel bewezen is dat echter niet.

Alle info is welkom en ik wil ook graag testen met een account die fouten oplevert om informatie te verzamelen.

Ip adressen, accountnames en topics vermelden met de forumlink en specifieke informatie eventueel per PB.

https://helpdesk.forum2go.nl/toch-niet- ... t3823.html
https://helpdesk.forum2go.nl/gebruikers ... t3826.html
Dit kreeg ik als antwoord

Valerie
burger
Berichten: 49
Lid geworden op: 21-12-2018 13:23

Bericht door Valerie » 15-01-2019 14:07

Aha, tligt dus aan de avatars :D

Tis lastig, maar ik snap dat jij er niet veel aan kan doen Zeke.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 15-01-2019 14:09

Valerie schreef:Aha, tligt dus aan de avatars :D

Tis lastig, maar ik snap dat jij er niet veel aan kan doen Zeke.
Ik doe mijn best ;)

En we hadden het al vorig spel ook, alleen hadden we toen het geluk dat we dit niet hadden in het speltopic zelf.

reiv
burger
Berichten: 104
Lid geworden op: 08-01-2019 16:28

Bericht door reiv » 15-01-2019 14:13

Het ligt helemaal niet aan die avatars, die gast is er op los aan het gokken omdat hij niet weet waarover hij spreekt. Het probleem was er al voor eender wie een avatar had.
"Het loopt door alle versies van phpbb", ja tuurlijk, of de "toch is het blijkbaar ontstaan met de verhoogde beveiliging, dus htpps.", echt een billenkletser dit. HTTPS was 8j geleden al geen probleem op phpbb.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 15-01-2019 14:15

reiv schreef:Het ligt helemaal niet aan die avatars, die gast is er op los aan het gokken omdat hij niet weet waarover hij spreekt. Het probleem was er al voor eender wie een avatar had.
"Het loopt door alle versies van phpbb", ja tuurlijk, of de "toch is het blijkbaar ontstaan met de verhoogde beveiliging, dus htpps.", echt een billenkletser dit. HTTPS was 8j geleden al geen probleem op phpbb.
Klopt, dit is het eerste forum waar ik dit probleem ervaar, terwijl ik reeds op verschillende fora heb gezeten. Wanneer het niet opgelost geraakt, ga ik op zoek naar een ander.

Gary Hacker
burger
Berichten: 49
Lid geworden op: 20-12-2018 12:17

Bericht door Gary Hacker » 15-01-2019 15:10

Jongens, het is zo moeilijk niet hoor om te posten.

Je klikt op "Quote" bij om het even welke post, je haalt de quote weg uit je typvenster en typt je bericht in de plaats...

Painkiller
burger
Berichten: 41
Lid geworden op: 04-01-2019 06:21

Bericht door Painkiller » 15-01-2019 16:39

Ik zet mijn topics graag op nieuwste posts eerst. Dat verspringt echter elke 5 botten en is irritant als je veel moet bij lezen.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 15-01-2019 17:20

test

Plaats reactie