Weerwolven: dag 3 tot 21u.

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 19-12-2018 21:36

fcber schreef:Ik had het spel toch nog 1 nacht laten gaan.

Dan kon de welp transformeren en zat het spel er niet op.

Anyway, thx Zekke! Goed gehost!
welp ging pas morgennacht getransformeerd zijn. Nacht 4, en gokken kon hij ook niet meer.

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 21:38

fcber schreef:Wat een ongelooflijk klein kind is DE VAR?

Als je zo wilt winnen, be my guest, maar dat is enorm zwak.

M’n rol ging morgen toch uitgespeeld zijn.
Waarom klein kind en enorm zwak? Wat ik zeg is toch correct en gewoon de regels volgen. Ik zie niet in wat hier verkeerd mee is.

De reden dat ik niet meer geswitcht heb op het laatste was voor de bom en omdat ik overtuigd was dat fcber als laatste gestemd had.

Was er ook al van overtuigd dat er minstens 1 wolf achter revolver stond en viel me op hoe fcber in thanos zijn gat kroop

Smetje hier trouwens

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 21:40

Vogel schreef:
Thanos schreef:wel een leuk dagje gehad met onze Vogelaar :D

nu, hij zat dus correct dat ik iets was maar al zijn argumenten dat ik in de wolvenchat zat mogen dus in de vuilbak nu :lol:
Sorry Thanos ;-)
Deels door dommigheid natuurlijk, maar je reacties overtuigden me wel dat ik er niet helemaal naast zal ;-)
Hier speel ik weerwolven voor, een dagje weg en weer posten en verdedigen en beschuldigen. Ik doe niets liever.

Wat mijn reacties betreft, ik snap het niet hoor.
Ik wist dus echt niet dat Moggi een wolf was en ik had een deftige theorie opgebouwd op dag 1, dus meer dan dat kon ik mezelf niet verdedigen hé. Was ik een goedje dan ging je exact dezelfde conversatie gekregen hebben hoor

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 19-12-2018 21:41

Vogel schreef:
Thanos schreef:wel een leuk dagje gehad met onze Vogelaar :D

nu, hij zat dus correct dat ik iets was maar al zijn argumenten dat ik in de wolvenchat zat mogen dus in de vuilbak nu :lol:
Sorry Thanos ;-)
Deels door dommigheid natuurlijk, maar je reacties overtuigden me wel dat ik er niet helemaal naast zal ;-)
puur geluk ze, thanos kon niet weten wie de andere wolf was.

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 21:46

Thanos schreef:
Vogel schreef:
Thanos schreef:wel een leuk dagje gehad met onze Vogelaar :D

nu, hij zat dus correct dat ik iets was maar al zijn argumenten dat ik in de wolvenchat zat mogen dus in de vuilbak nu :lol:
Sorry Thanos ;-)
Deels door dommigheid natuurlijk, maar je reacties overtuigden me wel dat ik er niet helemaal naast zal ;-)
Hier speel ik weerwolven voor, een dagje weg en weer posten en verdedigen en beschuldigen. Ik doe niets liever.

Wat mijn reacties betreft, ik snap het niet hoor.
Ik wist dus echt niet dat Moggi een wolf was en ik had een deftige theorie opgebouwd op dag 1, dus meer dan dat kon ik mezelf niet verdedigen hé. Was ik een goedje dan ging je exact dezelfde conversatie gekregen hebben hoor
Dat is de dommigheid van mij natuurlijk. Want dat kon je niet weten.
Maar ik was echt overtuigd dat je een wolfje was door je manier van reageren. Het was niet inhoudelijk, want daar had je natuurlijk wel gewoon gelijk ;-)

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 21:47

De VAR schreef:
fcber schreef:Wat een ongelooflijk klein kind is DE VAR?

Als je zo wilt winnen, be my guest, maar dat is enorm zwak.

M’n rol ging morgen toch uitgespeeld zijn.
Waarom klein kind en enorm zwak? Wat ik zeg is toch correct en gewoon de regels volgen. Ik zie niet in wat hier verkeerd mee is.

De reden dat ik niet meer geswitcht heb op het laatste was voor de bom en omdat ik overtuigd was dat fcber als laatste gestemd had.

Was er ook al van overtuigd dat er minstens 1 wolf achter revolver stond en viel me op hoe fcber in thanos zijn gat kroop

Smetje hier trouwens
Ik wist niets over thanos hé.

Soit. In het moment zegt m’n zo’n dingen.

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 21:50

Thanos schreef:
Vogel schreef:
Thanos schreef:wel een leuk dagje gehad met onze Vogelaar :D

nu, hij zat dus correct dat ik iets was maar al zijn argumenten dat ik in de wolvenchat zat mogen dus in de vuilbak nu :lol:
Sorry Thanos ;-)
Deels door dommigheid natuurlijk, maar je reacties overtuigden me wel dat ik er niet helemaal naast zal ;-)
Hier speel ik weerwolven voor, een dagje weg en weer posten en verdedigen en beschuldigen. Ik doe niets liever.

Wat mijn reacties betreft, ik snap het niet hoor.
Ik wist dus echt niet dat Moggi een wolf was en ik had een deftige theorie opgebouwd op dag 1, dus meer dan dat kon ik mezelf niet verdedigen hé. Was ik een goedje dan ging je exact dezelfde conversatie gekregen hebben hoor
tof dagje idd Thanos :twisted:

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 22:03

ezechiel schreef:
Thanos schreef:
ezechiel schreef:ik stuur jullie allemaal een mail met de link, ik verwijder jullie accounts hier binnen een paar dagen, dan kunnen jullie opnieuw registreren onder een nieuwe naam en kunnen we een nieuwe editie spelen na nieuwjaar. akkoord?
super
in principe kunnen jullie wel gewoon je nick wijzigen, maar dan blijft je geschiedenis ook wel hangen
Mss moet de mod gewoon de namen opleggen.. Vb; Mr. White, Mr. Black, Mr. Blue, Mr. Pink...

Geeft wel een cool effect in een spel. We zouden ook zelf een kleur kunnen kiezen, maar dan hebt ge natuurlijk wel de kans dat er kleuren dubbel zijn, tenzij iedereen eerst goed kijkt in de ledenlijst.

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2018 22:04

Nu het spel gedaan, maar ik zeggen dat dit mijn eerste deelname was zeker? :)
Vandaar dat ik wat de kat uit de boom aan het kijken was.

Had op het forum wel voorgaande editie doorlezen, maar zelf meedoen is toch nog even anders

Vond het geestig. Snap het nu ook al wat meer, dus volgende keer beter

ezechiel
Site Admin
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-11-2018 21:47

Bericht door ezechiel » 19-12-2018 22:06

Revolver schreef:Nu het spel gedaan, maar ik zeggen dat dit mijn eerste deelname was zeker? :)
Vandaar dat ik wat de kat uit de boom aan het kijken was.

Had op het forum wel voorgaande editie doorlezen, maar zelf meedoen is toch nog even anders
Kom je van sn3? Wie ben je daar. Meedoen is idd nog wat anders dan gewoon lezen :)

Plaats reactie